Reklamačné konanie cestovnej kancelárie LOFF

Článok 1: Úvodné ustanovenia

1.

Reklamáciou sa rozumie uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady služby alebo tovaru poskytovaných cestovnou kanceláriou LOFF, spoločnosťou Love by Paul s.r.o., so sídlom Panská 242/2, 811 01, Bratislava, IČO: 36 758 337, DIČ: 202 236 1429, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. číslo 45273/B (ďalej len „CK LOFF“).

2.

Podmienky reklamačného konania sa riadia príslušnými ustanoveniami Všeobecných obchodných podmienok CK LOFF, ustanoveniami Zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, tiež ustanoveniami § 618 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení alebo ustanoveniami §422 až § 442 Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.

3.

CK LOFF si vyhradzuje právo zmeniť toto reklamné konanie, pričom aktuálna verzia je vždy dostupná na oficiálnej webovej stránke CK LOFF.

Článok 2: Právo na vytknutie vád

1.

Cestujúci má právo vytknúť vady služieb poskytnutých CK LOFF, ktoré neboli poskytnuté v súlade s uzatvorenou zmluvou o zájazde alebo zákonnými normami.

2.

Vytknutie vád je možné uplatniť na všetky služby zahrnuté v zmluve o zájazde, vrátane dopravy, ubytovania, stravy, sprievodcovských služieb a ďalších služieb.

3.

Vytknutie vád musí byť uplatnené bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa ukončenia zájazdu.

Článok 3: Spôsob uplatnenia vytknutej vady služby alebo tovaru

1.

Reklamáciu je možné uplatniť písomne na adresu CK LOFF alebo elektronicky prostredníctvom e-mailu uvedeného v kontaktoch CK LOFF.

2.

Reklamácia musí obsahovať:
  • Meno a priezvisko cestujúceho, kontaktné údaje,
  • Číslo zmluvy o zájazde,
  • Presný popis vytknutej vady,
  • Dôkazy (napr. fotografie, faktúry, potvrdenia) podporujúce oprávnenosť vytknutia vady. V prípade poškodenia cestujúceho pri čerpaní služieb u dodávateľa CK LOFF, cestujúcemu odporúčame vyžiadať si od takéhoto dodávateľa (hotel, letecká spoločnosť a iné) písomný zápis, ktorý spolu s vytknutím vád CK LOFF doloží. V prípade, že cestujúci takýto doklad nebude mať, môže CK LOFF vyžiadať vyjadrenie od dodávateľa, čo môže spôsobiť zbytočné prieťahy pri vybavení vady služieb a sťažiť presadenie si nároku.

3.

CK LOFF potvrdí prijatie do 3 pracovných dní od doručenia vytknutej vady cestujúcim.

Článok 4: Riešenie vytknutej vady služieb alebo tovaru

1.

CK LOFF je povinná poskytnúť písomné potvrdenie o vytknutí vady služby bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní po vytknutí vady cestujúcim, ak sa s klientom nedohodne inak.

2.

Pri uznaní reklamácie má cestujúci nárok na:
  • Primeranú náhradu ceny vadnej služby,
  • Opravu alebo nápravu vadnej služby, ak je to možné,
  • Zľavu z ceny zájazdu, alebo
  • Náhradnú službu rovnakej alebo vyššej kvality bez dodatočných nákladov.

3.

Ak je vytknutie vád neopodstatnené, CK LOFF je povinná písomne oznámiť cestujúcemu dôvody odmietnutia zodpovednosti za vady služby alebo tovaru.

Článok 5: Osobitné situácie

1.

Zrušené lety alebo oneskorenie dopravy:
  • CK LOFF nenesie zodpovednosť za meškania alebo zrušenie letov spôsobené leteckou spoločnosťou, ale zabezpečí asistenciu pri riešení problému a nárokovanie práv podľa nariadenia EÚ č. 261/2004.
  • V prípade zrušenia alebo významného oneskorenia dopravy spôsobeného CK LOFF, cestujúci má nárok na náhradnú dopravu alebo primeranú náhradu škody.

2.

Zmena ubytovania:
  • Ak CK LOFF nemôže zabezpečiť dohodnuté ubytovanie, poskytne náhradné ubytovanie v rovnakej alebo vyššej kategórii bez ďalších nákladov.

3.

Zrušenie zájazdu CK:
  • Ak CK LOFF zruší zájazd, cestujúci má právo na vrátenie celej zaplatenej sumy alebo náhradný zájazd podľa dohody a to v závislosti od dôvodu zrušenia.

4.

Nepriaznivé poveternostné podmienky:
  • CK LOFF nenesie zodpovednosť za zmeny programu spôsobené poveternostnými podmienkami, avšak zabezpečí alternatívny program, ak je to možné.

Článok 6: Náklady spojené s reklamáciou

1.

Cestujúcemu nevznikajú žiadne dodatočné náklady spojené s uplatnením reklamácie.

2.

V prípade neopodstatnenej reklamácie si CK LOFF vyhradzuje právo účtovať administratívne náklady spojené s jej vybavením.

Článok 7: Ochrana osobných údajov

1.

CK LOFF spracováva osobné údaje cestujúceho v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a nariadením GDPR. Podrobné informácie sú uvedené v zásadách ochrany osobných údajov CK LOFF.

2.

Osobné údaje poskytnuté v rámci reklamácie sú spracované výlučne za účelom vybavenia reklamácie.

Článok 8: Záverečné ustanovenia

1.

Toto reklamačné konanie je neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok CK LOFF.

2.

Akékoľvek spory, ktoré nevyrieši reklamačné konanie, budú riešené príslušnými súdmi Slovenskej republiky.

3.

Toto reklamačné konanie nadobúda účinnosť dňom jeho zverejnenia na oficiálnej webovej stránke CK LOFF.

Schválené dňa: 01.03.2025
Platné od: 01.03.2025

Odoberaj náš newsletter

Chceš byť pri tom prvý? Prihlás sa a získaj exkluzívny prístup k našim dobrodružstvám LOFF.
Nezmeškaj šancu!

Tvoje dobrodružstvá začínajú TU! 🌍